Меню
Количка

Гаранция

ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРОЧЕТЕТЕ И ПОДПИШЕТЕ ПРЕДИ УПОТРЕБА!

ЕЛЕКТРОИНСТРУМЕНТИ DWT и REXXER съответстват на действащите в Европа и България норми и стандарти за безопасност и електро магнитна съвместимост.

Предназначени са за полу-професионална и професионална употреба в среден и горен клас на натоварване. Голяма част от гамата изделия, избрани или препоръчани на база гарантираните им със сертификати параметри успешно могат да се използват и в по-горен експлоатационен клас, след консултация от оторизиран специалист. DWT България ЕООД като официален вносител на инструментите от посочените марки гарантира качествената им изработка и сервизиране.

ГАРАНЦИЯТА Е 3 ГОДИНИ за физически лица и 2 ГОДИНИ за юридически лица от датата на закупуване и зависи от следните условия:

DWT България ЕООД предлага на всички клиенти допълнително 1 година гаранция за инструменти закупени след 01.12.2013г. на територията на Република България като клиентът е длъжен след изтичане на двегодишния срок (за физически лица) и едногодишния срок (за юридически лица) от покупката да предостави уреда за собствена сметка за профилактика и замяна на износените части в оторизираните гаранционни сервизи указани в гаранционната карта.

Всички заменени части, труд, транспорт за ремонт по клаузата за увеличение на гаранцията срок 3 ГОДИНИ / 2 ГОДИНИ се заплаща от клиента.

ГАРАНЦИЯТА Е ВАЛИДНА САМО ПРИ:

  • наличие на коректно и правилно попълнена гаранционна карта и документ удостоверяващ датата и мястото на покупката (прикрепена касова бележка или копие от фактура);
  • инструмент, използван само в съответствие на инструкцията и по предназначение;
  • установен фабричен дефект, установен от оторизиран сервиз на марката.

* Ремонт и замяна на части при гаранционен ремонт не удължава срока на гаранцията.
* В гаранцията не влизат принадлежности и консумативи в комплект с инструмента при покупка.

ГАРАНЦИЯТА ОТПАДА ПРИ:

  • непредставена гаранционна карта, липсващи етикети на инструмента със сериен номер на производителя;
  • непопълнени или несъответстващи данни в гаранционна карта (дата на покупка, модел, сериен номер, подпис и печат на продавача, име, фирма и подпис на клиента);
  • установени сериозни външни дефекти;
  • отваряне(опит за ремонт) на инструмента от клиента или от неупълномощен сервиз по какъвто и да е повод;
  • счупен или спукан корпус, причинен от удар или силен натиск;
  • счупен или изкривен шпиндел, причинен от удар или рязко натоварване;
  • счупен или заклинен прекъсвач, причинен от удар, силен натиск или замърсяване;
  • електрическа или механична повреда на шнура или щепсела;
  • повреда на патронник или захват, причинени от използването на неподходящи консумативи, прах, удар или силен натиск (стягане);
  • естествено износване на лагери или поради пренатоварване от силен натиск;
  • повреди, причинени от пряк контакт с вода, пламък или природни бедствия;
  • силно замърсяване на корпуса или вентилационните отвори, причинени от небрежност;
  • корозия, неприсъща за нов инструмент, показваща липса на грижа за правилно съхранение и експлоатация;
  • повреди на водещи елементи или захват, причинени от лошо обслужване и смазване;
  • едновременна повреда на една или повече части и сглобки, функционално свързани в система;
  • механични повреди и наличие на чужди предмети в уреда.

РЕМОНТЪТ СЕ ИЗВЪРШВА ЗА СМЕТКА НА КУПУВАЧА ПРИ:

  • смяна на бързо износващи се части – графитни четки, четкодържатели, шнур и щепсел, патронник, захват на нож/диск, лагери и гумени уплътнения;
  • констатирано неправилно (продължително) зареждане на акумулаторни батерии;
    * Акумулаторни батерии и зарядни устройства не влизат в гаранция – тестват се при покупка пред клиента!
  • повреда на котва (ротор) или статор, причинена от претоварване или нарушена вентилация, изразяваща се в равномерно оцветяване (потъмняване) на колектора или намотките;
  • повреда на ротор или статор изразяваща се в слепване на ротора и статора, в следствие на стопяване на изолациите или заваряване на четките, причинено от прекомерно или продължително претоварване;
  • непредставени (свалени или повредени) предпазители или защитни плотове или други детайли (част от конструкцията), предназначени за осигуряване на правилна и безопасна работа;
  • естествено износване на механизми и сглобки, имащи ограничен срок на работен капацитет;
  • изгаряне, овъгляване, стапяне поради прекалено високи вътрешни температури на оборудването (нагревателни елементи, превключватели, окабеляване, корпуси).

РАЗХОДИ ЗА ТРАНСПОРТ:

  • при гаранционен ремонт – за сметка на доставчика след отремонтирване на продукта!!!
  • при извънгаранционен ремонт – за сметка на купувача.

СРОК НА ГАРАНЦИОНЕН РЕМОНТ:

  • един работен месец след датата на доставка на инструмента в оторизиран сервиз;

* Непочистени инструменти не се приемат за ремонт или клиентът заплаща почистването при приемане.
* Сервизите не носят отговорност за инструменти, непотърсени 1 работен месец след датата на информиране на клиента за ремонта!

СРОК ЗА ИЗВЪНГАРАНЦИОНЕН РЕМОНТ

  • клиентът се договаря лично и за негова сметка за сервизирането.