ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРОЧЕТЕТЕ И ПОДПИШЕТЕ ПРЕДИ УПОТРЕБА!
ЕЛЕКТРОИНСТРУМЕНТИ DWT съответстват на действащите в Европа и България норми и стандарти за безопасност и електро магнитна съвместимост.
Предназначени са за полу-професионална употреба в среден клас на натоварване. Голяма част от гамата изделия, избрани или препоръчани на база гарантираните им със сертификати параметри успешно могат да се използват и в по-горен експлоатационен клас, след консултация от оторизиран специалист. DWT България ООД като официален вносител на инструментите от посочените марки гарантира качествената им изработка и сервизиране.
ГАРАНЦИЯТА Е 3 ГОДИНИ за физически лица и 2 ГОДИНИ за юридически лица от датата на закупуване и зависи от следните условия:
DWT България ООД предлага на всички клиенти допълнително 1 година гаранция за инструменти закупени след 01.12.2013г. на територията на Република България като клиентът е длъжен след изтичане на 2 годишния срок (за физически лица) и едногодишния срок (за юридически лица) от покупката да предостави уреда за собствена сметка за профилактика и замяна на износените части в оторизираните сервизи указани в гаранционната карта.
Всички заменени части, труд, транспорт за ремонт по клаузата за увеличение на гаранцията срок 3 ГОДИНИ / 2 ГОДИНИ се заплаща от клиента.
ГАРАНЦИЯТА Е ВАЛИДНА САМО ПРИ:
- наличие на коректно и правилно попълнена гаранционна карта и документ удостоверяващ датата и мястото на покупката (прикрепена касова бележка или копие от фактура);
- инструмент, използван само в съответствие на инструкцията и по предназначение;
- установен фабричен дефект, установен от оторизиран сервиз на марката.
* Ремонт и замяна на части при гаранционен ремонт не удължава срока на гаранцията.
* В гаранцията не влизат принадлежности и консумативи в комплект с инструмента при покупка.
ГАРАНЦИЯТА ОТПАДА ПРИ:
- непредставена гаранционна карта,липсващи етикети на инструмента със сериен номер на производителя;
- непопълнени или несъответстващи данни в гаранционна карта (дата на покупка,модел,сериен номер, подпис и печат на продавача, име, фирма и подпис на клиента);
- установени сериозни външни дефекти;
- отваряне(опит за ремонт) на инструмента от клиента или от неупълномощен сервиз по какъвто и да е повод;
- счупен или спукан корпус, причинен от удар или силен натиск;
- счупен или изкривен шпиндел, причинен от удар или рязко натоварване;
- счупен или заклинен прекъсвач,причинен от удар, силен натиск или замърсяване;
- електрическа или механична повреда на шнура или щепсела;
- повреда на патронник или захват, причинени от използването на неподходящи консумативи, прах, удар или силен натиск (стягане);
- естествено износване на лагери или поради пренатоварване от силен натиск;
- повреди,причинени от пряк контакт с вода,пламък или природни бедствия;
- силно замърсяване на корпуса или вентилационните отвори,причинени от небрежност;
- корозия, неприсъща за нов инструмент,показваща липса на грижа за правилно съхранение и експлоатация;
- повреди на водещи елементи или захват,причинени от лошо обслужване и смазване;
- едновременна повреда на една или повече части и сглобки, функционално свързани в система;
- механични повреди и наличие на чужди предмети в уреда.
РЕМОНТЪТ СЕ ИЗВЪРШВА ЗА СМЕТКА НА КУПУВАЧА ПРИ:
- смяна на бързо износващи се части – графитни четки, четкодържатели, шнур и щепсел, патронник, захват на нож/диск, лагери и гумени уплътнения;
- констатирано неправилно (продължително) зареждане на акумулаторни батерии;
* Акумулаторни батерии и зарядни устройства не влизат в гаранция – тестват се при покупка пред клиента!
- повреда на котва (ротор) или статор, причинена от претоварване или нарушена вентилация, изразяваща се в равномерно оцветяване (потъмняване) на колектора или намотките;
- повреда на ротор или статор изразяваща се в слепване на ротора и статора, в следствие на стопяване на изолациите или заваряване на четките, причинено от прекомерно или продължително претоварване;
- непредставени (свалени или повредени) предпазители или защитни плотове или други детайли (част от конструкцията), предназначени за осигуряване на правилна и безопасна работа;
- естествено износване на механизми и сглобки, имащи ограничен срок на работен капацитет;
- изгаряне, овъгляване, стапяне поради прекалено високи вътрешни температури на оборудването (нагревателни елементи, превключватели, окабеляване, корпуси).
РАЗХОДИ ЗА ТРАНСПОРТ:
- при гаранционен ремонт – за сметка на доставчика;
- при извънгаранционен ремонт – за сметка на купувача.
СРОК НА ГАРАНЦИОНЕН РЕМОНТ:
- един работен месец след датата на доставка на инструмента в оторизиран сервиз;
* Непочистени инструменти не се приемат за ремонт или клиентът заплаща почистването при приемане.
* Сервизите не носят отговорност за инструменти,непотърсени 1 работен месец след датата на информиране на клиента за ремонта!
СРОК ЗА ИЗВЪНГАРАНЦИОНЕН РЕМОНТ
- клиентът се договаря лично и за негова сметка за сервизирането.